Kapitel 4 I Hate Myself.

Senaste: 

Harry´s Perspektiv.

 

-What the hell? Should I get a fucking babysitter? skrek jag! Jag var så jävla arg på Simon. Jag klara mig bra själv.

 

-Harry take it easey. She is not your babysitter she´s your housekeeper. Except that she will live with you and make sure you go to your job, sa Simon.

 

-I´m not a baby, sa jag. 

 

-No you're not but you're acting like one. This is going to be best for the band and for the band. we want the old harry back, fortsatte Simon. Vi vill ha den gamle Harry. Jag är fortfarande här, tänkte jag. 

 

-I'm still the old Harry, sa jag surt.

 

-No it is not, because it's a completely different harry in front of mesa Simon och gick. 

 

 

Rose´s Perspektiv

 

dag händer det. Idag lämnar jag mitt gamla liv i Manchester och flyttar till London. Lämnar min mamma och min bästa vän. Och flyttar in oss nån Harry Styles. Det ända jag vet om honom är att han är med i ett världsberömt band. Eftersom han en en världstjärna måste han vara stenrik och allt som kretsar runt honom är han själv. 

-Rose we leave in five, ropade mamma från köket. En lång suck kom från mig. Jag kollade i min resväska och packade ner älskade converse. Jag tryckte ihop resväskan och efter lite våld fick jag igen den. Jag kollade runt i mitt rum och insåg hur mycket jag skulle sakna det. Om ett år ses vi igen. 

 

Harry´s Perspektiv. 

 

Huvudet bultade och allt rörde på sig. Jag försökte öppna ögonen men dom stängdes genast när ljuset bländande mig. Jag gnuggade mig i ögonen och gjorde mig van med ljuset. Vad hände igår? Hur kom jag hem igen? Frågorna kretsade i mitt huvud. Jag tog upp telefonen och märkte att jag hade fått ett sms från Simon. 

 

From: Simon

 

I hope that you remember that your housekeeper Rose begins to work for you today. She come at 3 o'clock

 

Fuck, hon kom idag. Undra om hon var snygg? Hur gammal är hon? Harry skärp dig! Hon är säkert 50 år. 

 

To Simon.

 

Yheaa

 

Jag kollade hastigt på klockan halv 2. Om en och en halv timme så kommer hon som ska hålla koll på mig. Jag reste mig långsamt ur sängen och satte på mig ett par boxershorts och började gå ut mot köket. Jag tog en värktablett och la mig i soffan. Jag satte på TV och första kanalen fångade mitt intresse.

”Last night Harry Styles was caught out at a nightclub and smoking cocaine with friends.”

Simon kommer att döda mig.

 

Rose Perspektiv 

 

-Rose you to know I love you but I'm doing this for your own good, sa mamma när hon kramade om mig. Vi stog utanför hans villa och det var dags att säga hejdå. 

-Mom i love you so much, började jag. Jag kände hur mina ögon vattnades och långsamt började tårarna rinna ner för kinderna. 

-I love you to darling, sa mamma och pussade mig på pannan. Hon tog ut min resväska från bagaget och gav den till mig. Hon kramade mig en sista gång innan hon satte sig i bilen och började åka hem igen. Och där lämnade hon mig. Framför hans hus...

 


Förlåt för dålig bloggning! Men här får ni fjärde! 

Kraaam xx


Kommentarer
Anonym säger:

Jättebra!! Mera!!

Svar: Taaack så mycket! :))
I Hate Myself.

2013-09-14 | 07:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback