Kapitel 6 - I Hate Myself

Senaste:

 Jag drog in min vita resväska in till hallen. Inte en dålig hall precis. Hela hallen var klädd i vit och svart med guldiga detaljer. Man skulle inte tro att 19-årig bodde här. Jag knöt av mig mina vita converse och började gå ut från hallen. Visst bodde han fint. Han hade först ett stort vardagsrum som också gick i svart och vitt. Ett stort kök men en köksö och matchade barstolar. Jag gick och satte mig i en av barstolarna och tog upp telefon och gick in på twitter. Jag läste det mesta till jag hörde en ytterdörr öppnas.


 

Harry´s Perspektiv. 

 

-Simon is going to kill me, sa jag tyst för mig själv när jag körde upp min svarta Range Rover på min uppfart. Jag vred om nyckeln och stängde av bilen. Jag öppnade dörren och hoppade ut. Jag började genast gå emot min veranda. En extrem lättnad spreds genom min kropp. Jag trodde en 50 årig tant skulle sitta utanför min dörr och vänta. Men min veranda var lika tom som vanligt. Jag letade efter mina nycklar i bakfickan och fiskade upp dom. Jag tog dom och tryckte in dom i låset. Vred om och pressade ner handtaget. Låst. Konstigt jag låste precis upp. En liten rädsla spreds genom min kropp. Harry chilla du glömde säkert bara låsa den i morse. Jag vred återigen om nyckeln i låste och öppnade den vita dörren som ledde in i min hall. Jag sparkade av min skorna och ställde dom fint i min skohylla men min blick fastnade på dom vita conversen som stog prydligt bredvid en stor vitresväska. Innan jag han tänka igen så hörde jag en kvinnlig röst komma från köket. 

 

-Eeh, Hello? hörde jag från köket. Min ben gick genast mot köket. På en av mina svarta barstolar satt en blond tjej med perfekta ansiktsutdrag och isblåa ögon. Hon  var verkligen vacker. Hon var inte som alla andra tjejer jag hade träffat. Visst hon var inte pinsmal och hon hade kurvor men det var det som gjorde henne perfekt. Så fort hon fick syn på mig reste hon sig snabbt och gick emot mig.

 

-How are you? Frågade jag den blonda flickan. Hur kunde hon komma in i mitt hus egentligen? Är hon ett fan? Shit hon är ett fan. 

 

-My name is Rose and is your housekeeper, sa den blonda tjejen som hette Rose. Vänta. Jag förväntade mig en tjurig tant som Simon hade bestämt. 

 

Rose´s Perspektiv

 

Harry slutade inte stirra på mig. Vad var det för fel på mig nu? Såg han hur tjock jag var. Eller var det mitt ansikte? Hade jag för lite smink på mig?

 

-Excuse me is that a problem? frågade jag Harry eftersom han inte slutade stirra på mig. Jag kollade på Harry hans gröna ögon fick mig verkligen att falla. Han hade på sig en röd blå rutig skjorta och man kunde se han halsband sticka ut.

 

-No, absolutely not. I just had not expected that  my housekeeper would be this sexy, sa Harry med en raspig röst och började gå närmre mig så jag kunde känna hans andedräkt. Jag kände hur mina kinder började skiftas till rött. Det var ganska längesedan en kille hade sagt något sådant till mig. Och om jag ska vara ärlig så ser han inte så illa ut han själv. Rose skärp dig! Sen kom jag på något det jag lovade mig själv efter mitt och Jakes förhållande.  Bli aldrig kär igen. Och bli aldrig kär i Harry. 

 

-Come, I'll show you your room, började har och drog med mig uppför trappan.

 

-My room? I have my own room? frågade jag Harry förvirrat. 

 

-Yes, of course. Where else would you sleep on the couch or what? sa Harry och skrattade åt min fråga. Vi började gå upp för en enorm spiraltrappa som verkade leda till övervåningen. 

 

-So tell me something about yourself, började Harry och kollade in i mina ögon. 

 

-There's not much to tell, sa jag tyst. Och kollade ner i marken. Visst det fanns mycket som hade hänt i mitt liv, men Harry är inte den personen jag vill dela det med. 

 

-Of course it is. Come on! fortsätte Harry och slog till mig på axeln. 

 

-Okay, I'm just like everyone else, sa jag och drog bak en hårslinga. 

 

-Here we are, sa Harry och pekade mot en vit dörr. 

 

-Thank you, sa jag och log mot Harry

 

-No problem Beautiful, sa Harry och lämna mig framför det rummet som skulle tillhöra mig. Jag öppnade den vita dörren och ett leende spreds på mina läppar. Rummet var helt underbart. Allt gick i rosa och vit. Det fanns en stor säng med vit och rosa detaljer och en spegel. Jag älskade det. 

 

Harry´s Perspektiv 

 

Hur var så jävla het! Allt jag ville just nu var att komma innanför hennes byxor. Mina tankar avbröts när min telefon plingade till. 

 

From: Sam

 

I Have some. 

 

Jag visste precis vad Sam menade. Han hade kokain.  


Jag vet kort men skolan dödar mig nu. Hoppas ni gillade det iallfall. Komentera nu finisar! 

P&K

 

 

 


Kommentarer
Directioner säger:

Hej! Hoppas du ska på konserten den 13 och vill komma på en flashmob/fanmeetng! För mer info: Directioner Meeting 13/6 2014 - facebook

Svar: Ja absolut att jag är med i flashmoben! :)
I Hate Myself.

2013-10-01 | 10:37:13
Erika säger:

Jättetråkigt då du inte uppdaterar oftare, jag förstå att du har massor med skolan men det går alltid att tidsinställa. :) Jag vill gärna läsa en fortsättning!

Svar: Ja, skit tråkigt. Ska försöka fixa ett kapitel någon gång i veckan. Tack så mycket kram :)
I Hate Myself.

2013-10-06 | 19:24:11
Bloggadress: http://eerikaceciliaa.blogg.se
Erika säger:

Jättetråkigt då du inte uppdaterar oftare, jag förstå att du har massor med skolan men det går alltid att tidsinställa. :) Jag vill gärna läsa en fortsättning!

2013-10-06 | 19:24:11
Bloggadress: http://eerikaceciliaa.blogg.se
Anonym säger:

sssuuperbraaa

Svar: TackarTackar :)
I Hate Myself.

2013-10-09 | 19:30:16
Anonym säger:

What kokain??? Dafuq neeeeeeej!!!!

2013-11-12 | 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback